7 recomandari utile inainte de a participa la un eveniment de networking

Networkingul este o arta: arta de a stabili si de a mentine relatii.

Business networkingul a aparut ca un raspuns la nevoia oamenilor de a se cunoaste, nu doar a se intalni; se stie ca oamenii fac mult mai usor afaceri cu cei pe care ii cunosc deja si au incredere in ei. 

In ultimii ani, din ce in ce mai multi antreprenori au inteles importanta networkingului pentru business-ul lor. Obtinerea de noi contacte si recomandari, vizibilitatea afacerii, mentinerea conectarii la mediul de afaceri si, nu in ultimul rand, impartasirea cunostintelor si a experientei, sunt castiguri importante care survin in urma intalnirilor de networking.

Articol sfaturi 1

 

 

La Clubul de Networking vin din ce in ce mai multi antreprenori care isi doresc sa devina buni network-eri, sa se dezvolte, sa invete sa se prezinte, sa transmita informatii concise si corecte despre ei si despre business-ul lor; sa invete sa se puna in valoare.

Pe 23 ianuarie, Clubul de Networking implineste 3 ani de cand si-a creat deja o traditie in a se intalni saptamanal in Ploiesti si organizeaza, in premiera pentru mediul de afaceri local, Primul eveniment de business networking al anului 2018.

Pentru a participa la eveniment, va puteti inregistra Aici.

Detalii despre eveniment gaiti Aici

 

Iata cateva recomandari utile pentru a avea o participare memorabila intr-un eveniment de business networking: 

  1. Incearca sa cunosti oameni noi, nu sta doar in preajma celor pe care ii cunosti deja. 
  2. Fa-ti prieteni, nu colectiona carti de vizita.
  3. Nu veni cu ideea sa vinzi, asculta cat mai mult povestea celuilalt, incercand sa-l cunosti. Pune intrebari suplimentare pentru a intelege cat mai multe despre el si pentru a-ti arata interesul fata de ceea ce spune.
  4. Ofera-te sa ajuti fara a astepta ceva in schimb. 
  5. Invata sa-ti spui povestea astfel incat sa ramai memorabil in mintea celor cu care discuti. Fii autentic.
  6. Mentine legaturile create in timpul unui eveniment de networking (follow up).
  7. Tine cont de dress code-ul evenimentului.

Va asteptam la eveniment si va dorim un networking de succes!

 

 

 

Va asteptam!

Share This:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *